Uudet tuotteet

Suosittelemme

Paras myyjä

Myynti

 
 

Asiakaspalvelu

Lue lisää, kuinka ostat verkkokaupastamme, toimitusvaihtoehdoista ja palautuskäytännöistämme.

Kuinka tilaukseni toimitetaan?

Sähköskootterin osat ja lisävarusteet toimitetaan Kirjattuna kirjeenä (seurantakoodilla) tai DPD-lähetin toimesta.

Miten voin valita toimitustavan?

Voit valita haluamasi toimitustavan kassasivulta tuoteluettelon vierestä. Jos valitsit toimituksen pakettiautomaattiin määrittämäsi osoitteen perusteella, järjestelmä näyttää automaattisesti lähimmät pakettiautomaattivaihtoehdot. Voit valita itsellesi sopivimman. Voit valita toimituspaikan myös kartan avulla.

Milloin saan tilaukseni?

Jos teet tilauksesi klo 15:00 mennessä, pakkaamme tilauksesi, valmistamme sen ja luovutamme lähetille samana päivänä. Kirjattuna kirjeenä saat tilauksesi 7-8 työpäivää. Jos haluat nopeamman (2-3 työpäivää) ja hieman kalliimman toimitustavan, valitse DPD-palvelu.

Voinko seurata lähetyksen kulkua?

Kyllä voit. Järjestelmämme luo seurantakoodin ennen tilauksesi lähettämistä. Saat viestin, kun paketti on lähetetty. Tämä viesti sisältää seurantakoodisi ja sitä klikkaamalla näet lähetyksen seurantasivun. Voit aina tarkastaa seurantakoodisi nopedals.fi -asiakastililtäsi.

Kuinka maksan tilaukseni?
  • Luotto-/pankkikortti – välitön maksunvahvistus. Maksuvälittäjänä toimii Stripe. Syötä vain korttitietosi kassalla ja maksa tilauksesi. Voit maksaa minkä tahansa Euroopassa toimivan pankin kautta.
  • PayPal – jos sinulla on PayPal-tili, suosittelemme tätä maksutapaa.
  • Tilisiirto – maksuvahvistus 24 tunnin sisällä. Saat tarkat tiedot tilisiirtoa (SEB-pankki) varten sähköpostiisi. Sinun on suoritettava maksu määritetylle pankkitilille.
  • Tilisiirto Suorita maksu tilisiirtona omassa pankissasi ilmoittamallemme pankkitilille. Käytä tilaustunnustasi maksuviitteenä. Tilaustasi ei lähetetä ennen kuin rahat ovat tilillämme.
Voinko tilata laskulle?

Kyllä. Lasku lähetetään sähköpostiisi, kun olet vahvistanut tilauksen.

Kuinka palautan viallisen tuotteen?

Viallisten tuotteiden osalta, ota meihin ensin yhteyttä sähköpostitse: info@nopedals.eu. Liitä kuva viallisesta tuotteesta ja selitä tilanne mahdollisimman tarkasti. Ilmoita myös, haluatko hyvityksen vai haluatko että palautamme maksun. Kun olemme arvioineet tilanteen, hyvitämme tilauksesi tai lähetämme korvaavan tuotteen ilmaiseksi.

Voinko palauttaa tuotteen, josta en pidä?

Sinulla on oikeus palauttaa tuote 10:n arkipäivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta, jos et halua pitää sitä. Tässä tapauksessa tuotetta ei saa vahingoittaa tai purkaa paketista. Jos nämä ehdot täyttyvät, tuote vaihdetaan 5 arkipäivän kuluessa.

Voinko vaihtaa tuotteen, jonka tilasin vahingossa väärin?

Kyllä. Jos haluat palauttaa tuotteen, joka ei sovi sähköpotkulautaasi, ota meihin yhteyttä sähköpostitse: info@nopedals.eu. Jos tuote ei ole vaurioitunut, se on oikeus vaihtaa. Sinun tulee maksaa ylimääräiset toimituskulut (yleensä n. 4 EUR).

Muita kysymyksiä?

Ota yhteyttä